fellizzliv

Alla inlägg under december 2011

Av Felicia Kristoffersson - 30 december 2011 23:32

Heej c:


Har firat jul hos mamma idag med släkten på mammas & Tobbes sida :D


Riktigt myysiigt c:

Kollade på bilder från Egypten :D


Jag fick :


         

Träning´s kalender c:

              

Dålig bild men det är ett par örhängen :D

     

   

Den fick jag hos pappa :D

   

Alla saker c:

 

Bjuder på en cam bild från idag oxå c;

   


Herrå :D


& förresten kolla andra bloggen : http://isakristoffersson.blogg.se :DD

Av Felicia Kristoffersson - 28 december 2011 16:01

Några bilder från Egypten [;

Lucas & Calle :D

Clabbo , Calle , Omar , Lurre , Jag & Alva c:

   

Utanför resturangen c:

 

Calle , Lucas , jag & Clabbe c:

 

Omar , Calle , Alva , jag , Lucas & Clabbo c:

 

Calle , Lurre , mamma & Jag c;

 

Johnny , Anya , Tobbe , Nichlas , mamma , Alva , jag , Lucas , Calle , Omar & Clabbe :D

 

Calle , Claudia & guiden [;

 

Alva , Jag , Lucas , Omar , Calle & Claudia c:

 

Clabbe , Omar , Jag & Lurre [:

 

Calle , Jag , Alva & Nichlas c:

 

Calle & jaaag (;

   


Saknar veckan där till max ]:

Av Felicia Kristoffersson - 22 december 2011 16:55

Heeej c:


Hade julavslutningen igår mellan 15-17 c:

Bästa & sista julavslitningen !

Sjukt duktiga alla va att sjunga , Becca , Michelle & Fanny ni va grymma ! :D

Tog inga bilder för att jag glömde kameran hemma xd

Michelle tog sjukt fina bilder så kolla hennes blogg men det är inte alla som ligger uppe men sjukt fina bilder uppe iaf c:

Men iaf idag så åkte jag o lillebror med pappa o handla julklappar till Tessan ( :

Yeah blir att åka till pappa redan ikväll ist för imorn :D

Blir att följa Djurgården - A.I.K ikväll oxå på datorn :D


Ne nu blir det att slå i dom sista julklapparna c;

Tjaarooo ;d


update: Djurgården - A.I.K 3-2 :(


 


Bild från bästa Michelle <3

Av Felicia Kristoffersson - 20 december 2011 16:45

Heii c:


Fett chill dag asså c:


Började 8.30 & presentera ett uppdrag vi gjorde igår som typ tog 20 minuter & sen rast till 10 då vare typ general rep tills julavslutningen c:

Tog typ 20 minuter o sen rast igen till 11 då skulle vi städa skåpen & klassrummet o sen va det lunch & vi slutade efter lunch ((:


Då vart det att ta bussen till stan med Wilma P , Vendela P & Linda för Wilma & Vendela skulle köpa julklappar o sen drog jag till Corner & mötte Claudia o fick mina pengar av mamma ;)

Då gick vi & köpte julklappar till pappa , Lucas , Tessan & LillFelicia c:

Chill på Clas Ohlson vart det oxå ;)


Tjarooo ;d

<3

Av Felicia Kristoffersson - 18 december 2011 19:40

Heej c:


Helt underbar fkn helg !

Igår va jag på stan med Clabbo , Lurre , Calle & mamma o köpte kläder & julklappar , tog bussen hem för att äta & sen drog jag & Claudia till Elina o va där typ 1 timme :D

En av dom bästa dagrna ! ;)

Idag åkte jag & Claudia först till Netto o köpte godis , sen vänta på bussen till stan för att dra till Sporthallen & kolla på Enkronersmatcher :D

Träffade Jossan , Marina & Sofia där :D

Satt med dom på första matchen men sen drog Jossan & Marina hem.

Efter första matchen va det typ 1 timme kvar till herr-matchen så va där & kolla på mini handboll med Sofia & Claudia , hahah fett söta ;)

När herr-matchen började satt vi typ bakom spelarna , hahaha bara dom som fattar men xd

Sjukt snygg kille alltså , borde fan vara olagligt att vara så snygg ;o 

Snyggare kille får man leta efter , eller det spelar ingenroll hur möe man letar det finns ingen snyggare ;))


Hahahah , tjaarooo ;D

Av Felicia Kristoffersson - 16 december 2011 17:24

Heej c:


Skulle egentligen vart & tränat nu men är sjuk & förkyld så blir ingen match på söndag heller men då blir det kanske att dra till sporthallen & kolla på både dam & herrmatch :D


Har inte bloggat på typ 1 månad för att jag har haft läxor nästan alla dagar i veckan & har träningar.


Har inget internet hos pappa heller :c




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards